Lees meer
Duikklok schip
Het schip wordt gebouwd bij Damen in Hardinxveld en wordt 69 meter lang, 17 meter langer dan het huidige duikschip dat het gaat vervangen. Het is dieselelektrisch aangedreven en voldoet aan EU Stage V.
Shipyard | Damen |
Customer | WSV Germany |
Het schip zal worden gebruikt voor het bergen van verloren lading en wrakken, en voor het inspecteren van constructies onder water. Het kan ook worden ingezet voor het verankeren van boeien en het boren van monsters in steenachtige rivierbodems.
Van der Leun heeft hiervoor het volgende geleverd:
- System integration
- Main Switchboards
- Distribution boards
- Transformers
- Alarm monitoring systems
- Power management System
- E motors
- Generators
- Variable frequency convertors
- Nautical equipment
- CCTV
- Engineering and project management
- Shore supply
- Wheelhouse desk / ECR console
- Navigation equipment
- Internal communication
- Cable Package
- Emergency Stop system
- Fire detection system
- Announcement system
- General alarm system
- Public address system
- Battery chargers incl. batteries and battery boxes
- UPS
- Commissioning
- Installation
Alle producten worden geproduceerd volgens de regels en voorschriften van Bureau Veritas.
Projecten
Meer projectenDieselelektrische Hopper
Shipyard | Eastern Shipbuilding Group |
Customer | Royal IHC |
Lees meer